 |
studenci szkola zarzadzania 2009
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CareBear
Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 2
|
Wysłany: Nie Paź 23, 2016 20:06 Temat postu: Tematy motoryzacyjne |
|
|
W 1952 roku w Nysie stworzono Zakładanie się Konstrukcyj Nadwozi Automobilowych. Do chwili obecnej, w latkach 1947-1951 w warsztacie tym, dźwigającym nazwę Warsztaty Mebli Silnych "Zmrok", przestrzegano pryczy szpitalne, krzesła, biurka, szafki a fundusze pancerne. Po woli blog Volkswagen o przemianie kształtowniku wytwórczości zakładów rozpoczęto aż do opracowania, zaś po pewnym czasie pracy karoserii ponadprogramowych zaś specjalizowanych, dopasowanych do zabudowy na podwoziach polskich fur ciężarowych FSC Lublin-51 także Star 20. Budowano nadwozia furgonowe rozlicznego dole, a oraz nadwozia warsztatowe dodatkowo kina objazdowe.
W 1953 roku wypełniono razem 382 karoserie. Przystąpiono plus rozbudowę zakładu, wstała nowa hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwa lewituje od tego czasu, w 1955 roku, przejścia ZBNS poniechały 772 wehikuły ze specjalistycznymi karoseriami. W dozę urbanizacji państwa, coraz bardziej był wyczuwalny nieobecność obcisłych samochodów dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Gabloty tego sposobu nie ówczesny dotychczas dawane ani w Polsce, ani w rogach przyległych. Na zwrocie latek 1956–1957 zadecydowano się na podjęcie utworów nad takim tylko pojazdem.
Na początku 1957 roku powołano ukończenie konstrukcji gabloty dostawczego Fabryce Samochodów Niepersonalnych (FSO). Niezależnie od momentu owego, pokrewną produkcję przystąpiło w marcu owego roku referat konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie spośród domysłami pył owo egzystować pojazd o struktury umownej, w jakim zastosowano iżby serce, drużyny napędowe także jezdne wyprowadzające z wozu osobowego FSO Syreni gród1. Zawężona nośność powieszenia błyskotliwego zmuszała nieodzowność wysunięcia go przed pozycja kierowcy. Spośród tego zjawiska następował plenarny kompozycja zbiorów, oraz po części w podobny sposób cielsko pojazdu. Inicjatywa warszawski pozostał olany spośród ogłoszeń na niezbyt skuteczne natomiast technologiczne karoseria a krocie felerów podwozia. Kapela kreatorów ZBNS zaplanowała osobiste nadwozie, oraz u zużyciu szkielety wstąpiła mrowie metamorfoz w składach podwoziowych, adaptując je aż do większych ładunków następujących w samochodzie dostawczym. Zawarto podobnie równorzędność spośród Warsztatem Fur Ciężarowych w Lublinie, gdzie wtenczas wytrwały wyroby powyżej propozycją analogicznego wozu owej sale Żuk. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wysłany: Nie Paź 23, 2016 20:06 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamilos
Dołączył: 14 Wrz 2021 Posty: 4
|
Wysłany: Pią Lip 08, 2022 15:57 Temat postu: |
|
|
Mnie na daną chwilę interesują wszelkie zagadnienia związane z samochodami elektrycznymi. Zachęcony ofertą znalezioną na stronie https://emobility.vwfs.pl/ zastanawiam się nad zakupem auta przyjaznego dla środowiska. Można teraz taki pojazd sfinansować w niskich ratach, otrzymując jednocześnie dotację pokrywającą część jego ceny. Ciekawi mnie natomiast jak wygląda np. kwestia awaryjności i zasięgu współczesnych "elektryków" ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wysłany: Pią Lip 08, 2022 15:57 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|